جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، ذبیح‌الله دلاور با اشاره به آمادگی این پلیس برای اعزام حجاج اظهار کرد: پروازهای حج عمره سال ۱۴۰۳ از فرودگاه اصفهان، از تاریخ سوم اردیبهشت انجام خواهد شد و پلیس فرودگاه استان اصفهان، افتخار خدمت به زائران خانه خدا را دارد که امیدواریم قدردان این توفیق و نعمت الهی باشیم و این مأموریت را شایسته و در جهت کسب رضایت خداوند متعال انجام دهیم.

وی افزود: مجموعه پلیس فرودگاه اصفهان از ماه‌های قبل جلسات متعددی با ارگان‌های دخیل در مأموریت حج عمره برگزار کرده و برنامه‌ریزی مناسبی را برای اعزام حجاج عزیز انجام داده است تا بهترین شرایط برای اعزام زائران صورت پذیرد.

رئیس پلیس فرودگاه استان اصفهان گفت: زائران باید در زمینه حمل انواع مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان و داروهای کدئین‌دار توجه لازم را داشته باشند، چراکه در صورت کشف هر گونه مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی، قرص‌های متادون و روان‌گردان و اقلام ممنوعه به هر میزان از زائر، ضمن توقیف گذرنامه برابر قانون برای آنان پرونده قضائی تشکیل می‌شود و به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

دلاور ادامه داد: از آنجا که بعضی از داروهای گیاهی مانند شیرین بیان، در کشور عربستان ناشناخته است و شباهت زیادی از نظر ظاهری به مواد مخدر سنتی دارند به همین جهت، به زائران توصیه می‌کنیم از همراه داشتن این گونه داروهای گیاهی نیز خودداری کنند.

وی اضافه کرد: به زائران توصیه می‌کنیم از قبول هرگونه بسته، چمدان و آب معدنی در فرودگاه‌های مبدا و مقصد از افراد ناشناس خودداری کنند چون ممکن است مواد مخدر و اقلام ممنوعه در آن جاسازی شده باشد و برای زائران مشکلاتی را فراهم آورد.

رئیس پلیس فرودگاه استان اصفهان خاطر نشان کرد: به لحاظ مقررات فرودگاهی و انجام بازرسی امنیتی، به زائران توصیه می‌کنم قبل از ساعت خروج پرواز، سه ساعت زودتر در فرودگاه حاضر شوند و به لحاظ شلوغی و ازدحام جمعیت، زائران مراسم بدرقه را بیرون از فرودگاه انجام دهند و مراقب مدارک شناسایی، اشیا قیمتی، گذرنامه و وجه نقد خود باشند و به هیچ عنوان اشیا قیمتی و وجه نقد خود را در بار غیر همراه قرار ندهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.