یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه آئین آغاز سال تحصیلی در مدرسه شاهد رهروان امام خمینی (ره) در شهرک آپادانا با حضور در جمع خبرنگاران گفت: این ایام، روزهای شور و حال دانش‌آموزان است و میزان رفت و آمد آنها به همراه والدین افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر خانواده‌ها، استرس و نگرانی‌هایی دارند، اما با برنامه‌ریزی‌های خوبی که آموزش و پرورش و پلیس داشتند، زمینه نگرانی والدین رفع و سال تحصیلی به خوبی آغاز شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: پلیس علاوه بر مسئولیت‌های عمومی خود درباره حفظ امنیت در حوزه دانش‌آموزان، مسئولیت تأمین امنیت مسیر تردد و وسیله تردد آنها را دارد.

سردار محمدیان گفت: امروز در بیش از دو هزار مدرسه در تهران آغاز سال تحصیلی را داشتیم، بسیاری از خانواده‌ها به همراه دانش‌آموزان خود در مدارس حضور داشتند که این مسئله باعث افزایش بار ترافیکی شد.

وی با اشاره به توافق‌نامه پلیس با آموزش و پرورش افزود: ممکن است افرادی باشند که بخواهند اقدام به توزیع مواد مخدر کنند که ما تمامی این موارد را پیش‌بینی و پیشگیری کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: مقابله با مزاحمت‌ها برای دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه از دیگر برنامه‌های پلیس بوده که در حال اجرا است.

سردار محمدیان گفت: تهدیدات فضای مجازی توسط پلیس به دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها را به صورت جداگانه در دستور کار داریم و پلیس با تمام قوا برای امنیت دانش‌آموزان فعالیت می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.