شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، تیم فوتبال تراکتور تبریز که فصل گذشته با حواشی بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کرد و در حالی که با خبر واگذاری این باشگاه در بلاتکلیفی به سر می‌برد، ناگهان شروع طوفانی در نقل‌وانتقالات تابستانی داشت تا نگاه‌ها دوباره به سمت این باشگاه برود.

بازگشت کروات دلخور

سرخ‌پوشان در ابتدا در سکوت مطلق موفق شدند نظر دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی را که در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ برکنار شد و با دلخوری ایران را ترک کرد جلب و به‌عنوان سکان‌دار تیم‌شان معرفی کنند.

ورود سه تفنگدار

پس از معرفی سرمربی نوبت به بازیکنان رسید که آماده رونمایی شوند، در همین حال علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی سه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس که پیش از این زمزمه‌های حضورشان در تبریز به گوش می‌رسید سوار بر تراکتور شدند تا در بین تیم‌های مدعی سر و صدای زیادی به پا کنند.

از حضور اسکوچیچ تا ورود ستارگان عراق و کروات به تبریز

ستاره عراقی و هم‌وطن اسکوچیچ

پس از بازیکنان داخلی این بار نوبت بازیکنان خارجی بود که عملکرد تراکتوری‌ها را تکمیل کنند که بر این اساس مهند علی ستاره تیم ملی عراق و ایگور پوستونسکی کروات با نظر دراگان اسکوچیچ جذب شدند که تا به این لحظه جمع ورودی‌های تراکتور به عدد پنج برسد.

البته این پایان ماجرا برای تراکتوری‌ها نیست و آن‌ها در حال مذاکره با باشگاه ملوان نیز هستند تا مشکل حضور پویا پورعلی را نیز حل کنند، از سوی دیگر آن‌ها سه جای خالی برای جذب بازیکن خارجی دارند که مطمئناً تا پایان فصل نقل‌وانتقالات مدیران باشگاه تراکتور نفرات جدیدی جذب خواهند کرد تا دراگان اسکوچیچ با خیالی آسوده پای به رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.