شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

سرهنگ سیدعلی آسیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز ۲۲ بهمن محدودیت‌هایی در شهر قزوین و سایر شهرستان‌های استان اعمال می‌شود که از شهروندان می‌خواهیم همچون همیشه با مأموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را به عمل آورند.

وی افزود: مراسم با شکوه راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن با حضور و شرکت حداکثری اقشار مختلف مردم روز شنبه ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی و در ادامه از خیابان پیغمبریه به سمت خیابان سپه تا چهار راه شهدا ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان قزوین خاطرنشان کرد: از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن تردد هر نوع وسیله نقلیه در سرتا سر مسیر راهپیمایی از میدان میرعماد و خیابان‌های نادری، پیغمبریه و شهدا ممنوع و از تقاطع‌های بوعلی به خیابان نادری، خیابان امام به پیغمبریه، شهید انصاری به خیابان شهدا و از میدان تهران قدیم به سمت چهار راه شهدا نیز محدودیت تردد برقرار می‌شود.

آسیایی مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه خودرویی و موتوری در زمان اجرای این مراسم را خیابان خیام، بلوار مدرس- باغ دبیر و بلوار خرمشهر، خیابان سعدی، خیابان مولوی و بلوار شهید باهنر عنوان کرده و اظهار داشت: شهروندان و رانندگان عزیز وسایل نقلیه می‌بایست ضمن همکاری بیش از پیش با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای تردد در این مقطع زمانی از این مسیرهای اعلامی استفاده کنند.

وی یادآور شد: در سایر شهرها و شهرستان‌های استان نیز در تمامی مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری و تجمع راهپیمایان محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.