جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات ویژه و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌ها، در نهایت رد پای باندی سه نفره را در این سرقت‌ها به دست آوردند و با شناسایی هویت اصلی آنها متوجه شدند که این افراد جزو مجرمان غیربومی و در حرکت هستند که آخر هفته‌ها در استان اصفهان دست به سرقت می‌زنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، سارقان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و ارزش این اموال برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ ترکیان از شناسایی مال‌باختگان این سرقت‌ها و انجام اقدامات لازم برای تحویل اموال مسروقه به آنها خبر داد و خاطرنشان کرد: با تنظیم شکایت شاکیان و تکمیل تحقیقات کارآگاهان، پرونده تشکیل و متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.