جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر اصفهان و شهرستان‌های لنجان و نجف‌آباد، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار ویژه کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌های سرقت، سرانجام هویت اعضای باند پنج نفره را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، مخفیگاه متهمان در شهر اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی هر پنج متهم دستگیر و اموال مسروقه و آلات و ادوات سرقت از آن‌ها کشف شد.

ترکیان ادامه داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان به ۱۰ فقره سرقت از منازل شهروندان در شهر اصفهان و پنج فقره سرقت از منازل در شهرستان‌های لنجان و نجف آباد اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند سرقت ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و به مال باختگان تحویل شده و در این رابطه تحقیقات همچنان ادامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.