دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

حامد یزدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در هفته گذشته همه وزرا به صورت مفصل در همه کمیسیون‌ها خصوصاً کمیسیون کشاورزی آب حضور پیدا کردند و ما با توجه به تخصصی بودن کمیسیون کشاورزی، برای وزرای نیرو، کشاورزی و راه هر کدام سه جلسه داشتیم و مسائل مختلف حوزه تخصصی بخش کشاورزی و آب در کل کشور مطرح شد، ما نیز مسائل استان اصفهان را به صورت ویژه با وزرای پیشنهادی مطرح کردیم.

وی افزود: به نظر می‌رسد که خصوصاً وزیر نیرو و وزیر کشاورزی فهم خوبی از مسائل کشاورزی و آب در کل کشور دارند و هردو بزرگوار با مسائل حوزه زاینده رود آشنا هستند، ما هم جلساتی به صورت عمومی و انفرادی با این آقایان داشتیم و مسائل را منتقل کردیم و امیدواریم که انشاالله در برنامه‌های خود در نظر بگیرند و بتوانند چالش‌های کل کشور و حوزه فلات مرکزی را در برنامه‌هایشان به صورت جدی دنبال کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شعار وفاق ملی تا حدی ایجاد شده است، بالاخره دولت آقای پزشکان یک دولت نماینده تفکر اصلاحات است، اما در چینش‌های بعضی از وزارتخانه‌ها سیاسی نگاه نشده و سعی شده که افراد متعادل‌تر و اهل تعامل معرفی شوند.

یزدیان تصریح کرد: به نظر امنیتی و از لحاظ سیاسی این نگاه حاکم بوده است ولی در واقعیت نکته‌ای که مورد انتظار ما خصوصاً در سال‌های اخیر بوده است این است که نیروهای جهادی، با انگیزه و فعال معرفی شوند و به نظر من ضعف کابینه پیشنهادی در این مورد است، یعنی فعال بودن، دارای انگیزه و امید و برنامه بودن در کابینه کمتر لحاظ شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شاید از لحاظ سیاسی گزینه‌های متعادلی برای کابینه معرفی شده باشند، اما افراد پر تلاش و پر انگیزه متأسفانه کمتر در وزرای پیشنهادی دیده شده است و به تعبیری با کابینه‌ای بی انگیزه و خسته مواجه هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.