جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، مرکز آفرینش‌های ادبی از اواخر سال گذشته، نشست‌های تخصصی و صمیمی با چهره‌های ماندگار داستان‌نویسی ایران در سالن طاهره صفارزاده برگزار می‌کند.

محمدرضا بایرامی، مجید قیصری و داود امیریان مهمانان قبلی این برنامه بودند و حمیدرضا شاه‌آبادی، از نویسندگان مطرح کشور در نشست جدید «مهمان» حضور خواهد داشت.

حمیدرضا شاه‌آبادی، پژوهشگر تاریخ، داستان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس معاصر است. وی از نویسندگان در حوزه ادبیات نوجوان و بزرگسال و یکی از مدیران باسابقه در نشر است که آثار مکتوب بسیاری دارد و برخی آثار وی در جشنواره‌های مختلف جوایز بسیاری کسب کرده‌اند.

شاه‌آبادی در سال ۱۳۹۸ هجری شمسی برای رمان «دروازه مردگان» برنده جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شد و نیز در سال ۲۰۲۰ میلادی از سوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سال ۲۰۲۱ میلادی از سوی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به عنوان کاندیدای جایزه ادبی آسترید لیندگرن معرفی شد.

چهارمین نشست « مهمان» ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه در سالن طاهره صفارزاده به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ، حوزه‌هنری طبقه همکف برگزار می‌شود.



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.