دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

در جلسه مشترک حق وردی و رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، تاسیس مدرسه سمپاد در شهر قدس، مدرسه سمپاد مهارتی در شهریار و مدرسه سمپاد دخترانه در ملارد به تصویب رسید.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، گردهمایی مدیران سمپاد (سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان) قطب ۶ کشوری، به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور الهام یاوری رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، حسین حق وردی نماینده مجلس شورای اسلامی، سید مجتبی هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه این اداره کل در سالن همایش معلم اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.
این گردهمایی با حضور روسای ادارات، کارشناسان و مدیران مدارس سمپاد آموزش و پرورش گیلان، قم، البرز، شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران تشکیل شده است.
در ادامه این جلسه بنا به درخواست حق وردی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جلسه با حضور سرکار خانم یاوری، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و سایر مسئولین در جهت بررسی و توسعه مدارس سمپاد شهریار، ملارد و قدس برگزار گردید که در این جلسه تاسیس یک مدرسه سمپاد در شهرقدس، یک مدرسه سمپاد مهارتی در شهریار و مدرسه سمپاد دخترانه در ملارد مصوب شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.