جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

حکمت الله‌هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک مورد تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۸۱ آزادراه زنجان-قزوین امروز_ سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه_ ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه به صورت حضوری توسط اورژانس به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال ساعت ۱۹:۴۰ به هلال احمر استان زنجان اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله دو تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی مصدومان حادثه به کیلومتر ۸۱ لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اثر برخورد سمند، پژو ۴۰۵، تیبا، نیسان، ساینا و پراید ۹ نفر از سرنشینان مصدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد دو نفر به صورت سرپایی درمان و شش نفر توسط اورژانس و یک مصدوم نیز توسط هلال احمر برای ادامه درمان به بیمارستان بوعلی خرم دره اعزام شدند.

هاشمی تصریح کرد: نجات‌گران هلال احمر اقدام به انجام کمک‌های اولیه، تثبیت و کنترل صحنه تصادف و انتقال یک نفر از مصدومان به بیمارستان کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: عملیات امدادرسانی در این سانحه ساعت ۲۱ پایان یافت و از هموطنان در خواست می‌کنم در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی به صورت شبانه روزی تماس بگیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.