جعفر عبدی، مسوول بازار ملی پویانمایی در اینباره توضیحداد: در این بازار که امسال هفتمین دوره خود را سپری میکند، ۳۰ شرکت تولید انیمیشن که جزو بهترینهای این حوزه هستند، دانشگاههای هنری صاحب رشته انیمیشن و سازمانهای مختلف، محصولات خود و چگونگی خلق این آثار را برای مراجعهکنندگان عرضه و تبیین میکنند.
وی، درباره هدف از برگزاری بازار ملی پویانمایی گفت: بازار ملی پویانمایی با هدف ایجاد تعامل میان شرکتهای انیمشینسازی و دانشجویان، دستاندرکاران و علاقهمندان این حوزه برپا میشود و همانطور که از نام بازار ملی مشخص است، در این دوره بازار جشنواره پویانمایی تهران فقط شرکتها، دانشگاهها و سازمانهای ایرانی حضور دارند.
بازار ملی پویانمایی تخصصی است؛ بازدید عمومی ندارد
مسوول بازار پویانمایی ادامهداد: فعالان حوزه پویانمایی میتوانند با حضور در این بازار با آخرین دستاوردهای رشته پویانمایی در کشور آشنا شده و در گفتوگوهایی تخصصی از تجربیات و اطلاعات تولیدکنندگان بهرهمند شوند.
عبدی بیانداشت: حضور در بازار ملی پویانمایی میتواند فرصتی برای معرفی افراد و شناساندن موقعیت حرفهای آنان به فعالان این حوزه در راستای تامین نیروی انسانی در بخش فنی و هنری باشد.
وی با بیان اینکه حضور برای عموم در هفتمین بازار ملی پویانمایی فراهم نیست، تصریحکرد: شرکت در بازار فقط برای افراد متخصص و حرفهای از جمله تهیهکنندگان، توزیعکنندگان، سرمایهگذاران، خریداران، فروشندگان و نمایندگان شبکههای تلویزیونی، سینمای خانگی، رسانههای جدید و تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات مربوطه امکانپذیر است که پیشتر ثبت نام کرده باشند.
دوازدهمین جشنواره بینالمللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی صارمی، هشتم تا دوازدهم خرداد ماه ۱۴۰۱ در مرکز آفرینشهای فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار میشود.
ثبت دیدگاه