جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کارگاه قصه‌گویی «به وقت قصه» با هدف شناخت مهارت‌ها و توانایی‌های کودکان و تقویت قوه تخیل آنان به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۴ در کتابخانه لویزان برگزار می‌شود.

جمال‌الدین اکرمی نویسنده و تصویرگر شناخته شده کشور در این کارگاه حضور پیدا کرده و به آموزش مفاهیم مرتبط می‌پردازد.‌

وی همچنین در این جلسه با استفاده از تکنیک‌های نمایشی، قصه‌گویی و شعرخوانی به خوانش کتاب «۳۶۵ قصه برای شب‌های سال» پرداخته و نوجوانان را ترغیب به نوشتن پایان داستان و بازگو کردن پایان داستان می‌کند. جمال‌الدین اکرمی سال‌ها است که به عنوان مدرس هنر به مربیان نقاشی کانون پرورش مشغول به کار است و نویسندگی را نیز دنبال می‌کند.

ازجمله افتخارات او می‌توان به دریافت جایزه‌ کتاب سال رشد، کتاب سال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتاب سال کانون پرورش، کتاب سال شهید غنی‌پور، جایزه‌ پرنده‌ آبی، جایزه‌ جشنواره‌ «کودکان جنگ»، کتاب برگزیده‌ جشنواره دانش‌آموزی «دانایی- توانایی»، و …. اشاره کرد.

کتاب «۳۶۵ قصه برای شب‌های سال» اثر مژگان شیخی است که توسط انتشارات قدیانی منتشر شده است. در این مجموعه، افسانه‌های کهن، قصه‌های معاصر ایرانی و غیرایرانی، ضرب‌المثل‌ها و شعرها با روایت و زبانی نو گرد آمده است.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی کتابخانه لویزان کارگاه قصه گویی «به وقت قصه» روز پنج‌شنبه ۴ خردادماه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در کتابخانه لویزان واقع در لویزان، شیان، خیابان شعبانلو، بوستان سخندان برگزار می‌شود.



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.