جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ


به گزارش خبرنگار ایمنا، فدراسیون فوتبال پس از ناکامی تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با کارلوس کی‌روش، تصمیم گرفت با جدایی این سرمربی پرتغالی برای حضور پر قدرت در جام ملت‌های آسیا از پتانسیل یکی از مربیان داخلی که سابقه خوبی در لیگ برتر دارد استفاده کند و به همین دلیل پس از مطرح شدن نام های متعدد در خصوص هدایت تیم کشورمان در نهایت امیر قلعه نویی عهده دار ملی پوشان فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا شد.

ژنرال پیش از تعطیلات سال نو، لیست بازیکنان منتخب خود برای حضور در مجموعه تمرینی پک را اعلام کرد تا یوزها در فیفادی و پس از چند روز تمرین زیر نظر کادرفنی جدید و ایرانی، تقابل های دوستانه ای را هم پشت سر بگذارند.

به رغم قرار گرفتن امیر قلعه نویی در راس کادرفنی تیم کشورمان انتقادات بسیار زیادی را به همراه داشت و عده‌ای معتقد بودند ژنرال نزدیک به ده سال است با تیم های پر مهره در لیگ داخلی موفقیتی کسب نکرده و از طرفی هم لژیونر هایی همچون آزمون و طارمی حاضر نیستند تحت هدایت یک مربی ایرانی کار کنند،، تیم کشورمان باز هم با ناکامی مواجه خواهد شد اما تساوی دوستانه قلعه نویی با ارائه یک بازی هجومی برابر روسیه و لیست اعلام شده توسط وی اینگونه نشان می‌دهد که احتمال موفقیت تیم ملی با هدایت قلعه نویی چیزی فراتر از تفکر عموم فوتبال دوستان است.

در هر حال یکی از مواردی که در لیست منتخب قلعه نویی دیده می‌شود، نگاه یکسان و فارغ از رنگ وی بوده زیرا این سرمربی تمام بازیکنانی را که شایستگی لازم برای پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند به اردو فراخوانده است و به همین دلیل بیشتر تیم های لیگ برتر در مجموعه پک نماینده دارند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد بر خلاف سال‌های گذشته که بیشتر اهالی فوتبال معتقد بودند در تیم کشورمان نگاه رنگی حاکم است، در زمان حضور ژنرال چنین چیزی وجود نداشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.