پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: سخنرانی مقام معظم رهبری برای بانوان یکی از شاهکارهای بزرگ علمی، فنی و خطابی بود.

سید حسن عاملی ۱۶ دی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع بانوان اظهار کرد : سخنرانی مقام معظم رهبری برای بانوان در این هفته یکی از شاهکارهای بزرگ علمی، فنی و خطابی بود.

وی با بیان اینکه برهان، استدلال ، احاطه تضلّع جامعیت، نکات و دقائق مطالب بکر در این سخنرانی موج می زد، افزود: هزار یک این احاطه در هیچ رئیس‌جمهور و پادشاه وجود ندارد و بین ایشان و سایر روساء از جهت علمی قطعاً فرسخ ها فاصله است.

امام جمعه اردبیل با اشاره به تصادفات اخیر که در جاده پارس آباد مغان رخ داده بود، تصریح کرد: آن روزی که در جاده پارس آباد ۷ نفر در تصادف جان خود را از دست دادند،  ائمه جمعه استان نامه ای را برای رئیس‌جمهور آماده کردند و در آن بیان کردند که جان هم وطنان برای ما بسیار مهم است. اینگونه تصادفات هم عزیزانمان را از دست می گیرد و هم خانواده ها را داغدار می‌کند و هم کارهای خوب دولت را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و هم زمینه پذیرش خطبه های ما را زیر سوال می‌برد.

عاملی ادامه داد: در این نامه از رئیس جمهور خواستیم با عنایت ویژه موضوع را حل نماید، قبل از ارسال با استاندار مشورت کردیم و گفتند ما پنج ماه است برای تهاتر نفت کار می کنیم، تمام مقدمات آن حتی بانک ضامن را آماده کرده ایم و فقط صدور دستور نهایی مانده است شما در نامه خودتان از رئیس جمهور بخواهید که مشکل راه های مواصلاتی استان را از طریق تهاتر نفت حل نماید و ما نیز این گونه عمل کردیم.

وی ادامه داد: امروز تلاش ائمه جمعه و استاندار محترم به بار نشست و استان اردبیل اولین استان شد که توانست از امتیاز تهاتر نفت استفاده کند و در مرحله اول هزار میلیارد به استان سرازیر شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.