شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در سفری یک روزه به شهرستان قروه، با حضور در برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری، ضمن دیدار با مسئولین و هنرمندان این شهرستان، از تلاش‌ها و خدمات آنان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در سفری یک روزه به شهرستان قروه، با حضور در برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری، ضمن دیدار با مسئولین و هنرمندان این شهرستان، از تلاش‌ها و خدمات آنان قدردانی کرد.
در این سفر که روز یکشنبه مورخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ با همراهی معاونین فرهنگی و هنری و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه انجام شد، علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به همراه جمعی از مسئولین این اداره کل، با حضور در بیت امام جمعه قروه، با حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی ضمن خوشامدگویی به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، بر نقش مهم فرهنگ و هنر در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: “امروزه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تهاجم فرهنگی به دنبال ضربه زدن به این نظام هستند و ما باید با تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری، جبهه فرهنگی را بیش از پیش مستحکم کنیم.”
دریایی نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بالای فرهنگی و هنری شهرستان قروه، اظهار داشت: “این شهرستان دارای هنرمندان و فعالان فرهنگی بسیار توانمندی است که می‌توانند با خلق آثار فاخر فرهنگی و هنری، نقش مهمی در ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و ایرانی ایفا کنند.”

 همچنین در این سفر، از پوستر هفدهمین کنگره ملی شعر عاشورایی قروه رونمایی شد.
این کنگره قرار است در مردادماه سال جاری همزمان با اربعین حسینی(ع) در شهرستان قروه برگزار شود.
در ادامه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با حضور در برنامه‌ای، از هنرمند عرصه هنرهای نمایشی شهر قروه و همچنین هنرمند عرصه هنرهای تجسمی نقاشی شهر قروه قدردانی و تجلیل کرد.

قروه
در این برنامه، از این دو هنرمند به خاطر فعالیت‌های ارزشمندشان در حوزه فرهنگ و هنر تجلیل شد. از حدیت طاهری هنرمند عرصه هنرهای تجسمی حوزه نقاشی و یونس صحرارو هنرمند و کارگردان عصه هنرهای نمایش تجلیل وقدردانی شد.

قروه
سفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به شهرستان قروه، فرصتی مغتنمی برای گفتگو با مسئولین و هنرمندان این شهرستان و همچنین بررسی مشکلات و نیازهای حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان بود.
امیدواریم با تلاش و همت مسئولین و هنرمندان شهرستان قروه، شاهد رونق هر چه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.