جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سقوط کارگر از طبقه دوم ساختمانی در حال احداث، ساعت ۱۸:۰۰ غروب امروز _سه‌شنبه بیستم تیرماه_ به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله سه آتش‌نشان در قالب تیم تخصصی راپل به همراه تجهیزات نجات و یک دستگاه خودرو به محل حادثه در بلوار امام رضا (ع) اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: در این حادثه کارگری ۴۰ ساله در حین جوشکاری از طبقه دوم ساختمان در حال احداث، سقوط کرده و دچار مصدومیت از ناحیه دست‌وپا و کمر شده بود. تیم آتش‌نشانی مصدوم را با نشاندن بر روی یک صندلی ثابت و تجهیزات نجات به مکانی امن منتقل کردند، سپس توسط نیروهای اورژانس به منظور انجام مراحل درمان به بیمارستان اعزام شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: به‌منظور جلوگیری حوادث ناگوار، هنگام کار در ارتفاع و ساختمان‌های بلندمرتبه، نکات ایمنی را رعایت کنند و لوازم حفاظت شخصی از قبیل لباس‌کار، هارنس، کلاه و کفش ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند.

وی گفت: در حال حاضر، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۹۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین و موتور سیکلت در ۱۵ ایستگاه فعالیت می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.