شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رشته‌های مختلف ورزشی کشورمان امروز _پنجشنبه، بیست‌وچهارم خرداد_ مانند همیشه حواشی و اتفاقات گوناگونی را پشت سر گذاشته است که در ادامه برخی از رویدادهای مهم ورزشی امروز را می‌خوانید.

صعود پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان در مسابقات جام بریکس کازان به نیمه‌نهایی

تیم‌های ملی تنیس روی‌میز کشورمان در مسابقات تنیس روی‌میز جام بریکس کازان در هر دو بخش دختران و پسران موفق شدند با پیروزی مقابل رقبای خود راهی نیمه‌نهایی شوند.

تیم ملی تنیس روی‌میز دختران با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل برزیل در مرحله یک‌هشتم نهایی و پیروزی ۳ بر صفر مقابل ونزوئلا در مرحله یک‌چهارم نهایی و تیم ملی تنیس روی‌میز پسران با نتیجه ۳ بر صفر مقابل آذربایجان در مرحله یک‌هشتم نهایی و پیروزی ۳ بر ۲ مقابل هندوستان در مرحله یک‌چهارم نهایی، به مرحله بعد راه‌یافتند.

داوران المپیکی کشتی از دوخطه شمال و جنوب عازم آتن شدند

در رشته کشتی ۵۰ داور برای داوری در مسابقات المپیک پاریس دعوت شده‌اند که نیما صادقی و مهدی بشیرزاده دو داور شمالی و جنوبی کشورمان المپیکی شدند که از پانزدهم تا ببست‌ویکم مرداد در مسابقات المپیک پاریس قضاوت خواهند کرد. به همین ترتیب صادقی و بشیرزازده طی روزهای آینده برای شرکت در گردهمایی داوران المپیکی در یونان، راهی آتن خواهند شد.

صعود پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان به نیمه‌نهایی

یونان میزبان این گردهمایی است که طی روزهای بیست‌ویکم تا بیست‌وسوم ژوئن (یکم تا سوم تیر) به مدت سه روز از داوران S1 کشتی جهان که برای قضاوت در المپیک انتخاب شده‌اند، میزبانی می‌کند. در این دوره آموزشی، ضمن تأکید بر آخرین قوانین داوری، آخرین فیلم‌ها و اسلایدهای مسابقات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

چمنیان هدایت تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال ایران را عهده‌دار شد

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال ایران انتخاب شد، وی در جام جهانی زیر ۱۷ سال در سال ۲۰۱۷، با ایران به مرحله یک‌چهارم‌نهایی رسیده بود، اما از کسب سکو در آن مسابقات باز مانده بود.

صعود پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان به نیمه‌نهایی

هم‌گروه‌های تیم‌ملی فوتبال جوانان ایران مشخص شد

تیم ملی فوتبال جوانان ایران در قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا پس در گروه G این رقابت‌ها با تیم‌های مغولستان، هند و لائوس هم‌گروه شد. حسین عبدی هدایت تیم ملی فوتبال جوانان ایران را بر عهده دارد.

ایران میزبان سیزدهمین دوره مسابقات بولینگ‌وبیلیارد شد

با اعلام روابط‌عمومی فدراسیون بولینگ‌وبیلیارد، پس از اتمام مسابقات بولینگ‌وبلیارد غرب‌آسیا که در خرداد ۱۴۰۳ در شهر منامه برگزار شد و در پایان در خصوص مسابقات دو دوره بعدی نیز تصمیم گرفته شد.

صعود پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان به نیمه‌نهایی

بنا بر اعلام رسمی این فدراسیون دوازدهمین دوره مسابقات نیز در عربستان برگزار می‌شود و سپس سیزدهمین دوره مسابقات به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

تلاش برای بقا مقابل جزایر پاسفیک

تیم ملی تنیس ایران در سومین بازی مرحله گروهی دیویس‌کاپ منطقه آسیا و اقیانوسیه برابر سوریه قرار گرفت و بازی را واگذار کرد و در دو بازی انفرادی خود نیز متحمل شکست شد.

صعود پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان به نیمه‌نهایی

ایران در اولین و دومین بازی مرحله گروهی مقابل اردن و تایلند شکست خورده بود. تیم ملی کشورمان با توجه به شکست‌هایی که پشت‌سر گذاشته است فردا جمعه، بیست‌وپنجم باید در آخرین بازی خود برای بقا مقابل جزایر پاسفیک در گروه سوم آسیا تلاش کند. در پایان این رقابت‌ها سه تیم برتر به پلی‌آف گروه دوم جهانی صعود و دو تیم نیز به دسته چهارم سقوط می‌کنند.ابزارک تصویر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.