جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

فرهاد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۹ دستگاه آمبولانس بازسازی شده به پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان تحویل داده شده است.

وی ضمن قدردانی از کمک‌های مالی خیران حوزه سلامت در این امر، افزود: از این تعداد سه دستگاه آمبولانس با منابع مالی دولتی و شش دستگاه با حمایت خیران نیک‌اندیش و مجتمع فولاد مبارکه اصفهان بازسازی شده و به چرخه عملیات امدادرسانی به بیماران و مصدومان بازگشته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به آمبولانس‌های در دست بازسازی، تصریح کرد: هم اکنون هفت دستگاه آمبولانس فرسوده در مرکز بازسازی آمبولانس‌ها در حال بازسازی است.

وی با اشاره به غیرفعال شدن بعضی پایگاه‌های اورژانس به علت مشکلات ناوگان آمبولانس، ادامه داد: هر آمبولانس، ماهانه به بیش از ۳۰۰ مأموریت امدادرسانی اعزام می‌شود و بازسازی و بازگشت به چرخه امدادرسانی هر یک از آنها، ضمن فعال‌سازی پایگاه‌های امدادی غیرفعال، تأثیر به سزایی در بهبود کیفیت ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به بیماران و مصدومان اورژانسی و افزایش رضایتمندی پرسنل اورژانس و امدادخواهان دارد.

حیدری با بیان اینکه اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با ۱۶۱ پایگاه امدادی، از ابتدای سال به بیش از ۱۶۰ هزار مأموریت اورژانسی، امدادرسانی کرده است، خاطرنشان کرد: امید است با افزایش حمایت‌های خیران و صنایع بزرگ استان به زودی شاهد بازسازی ۸۵ دستگاه آمبولانس نیازمند بازسازی و بازگشت آنها به چرخه عملیات امدادرسانی اورژانس باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.