شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص پرونده مذکور را آغاز کردند و متوجه شدند سارقان سه نفر هستند که به وسیله یک موتورسیکلت تلفن‌های همراه شهروندان را از دست آنها قاپ می‌زنند و به سرعت از محل متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کارآگاهان با تحقیق از مال باختگان و به‌کارگیری اقدامات تخصصی، سارقان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاه‌های خود دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه تاکنون سارقان توسط ۵۰ نفر از مال باختگان شناسایی و آنها به مرجع قضائی تحویل داده شدند، گفت: شهروندان هنگام صحبت کردن با تلفن همراه مراقب باشند و در صورت مواجه شدن با این سارقان از درگیر شدن با آنها خودداری و در اسرع وقت مشخصات ظاهری و در صورت امکان شماره پلاک موتورسیکلت یا خودروی آنها را به پلیس اطلاع دهند و شماره سریال تلفن همراه خود را نیز یادداشت کنند تا در صورت سرقت بتوان آن را ردیابی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.