جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان نجف آباد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، رد پای سارق حرفه‌ای را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان نجف‌آباد حین گشت‌زنی در محیط جغرافیایی سرقت‌ها، سارق را همراه با نردبانی که در دست داشت و در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بود رؤیت و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

ترکیان با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از متهم گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۳۴ فقره سرقت منزل با ارزش اموال ۳۰ میلیارد ریال و فروش اموال مسروقه با دو مالخر اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: با شناسایی مالخران طی عملیات‌هایی جداگانه هر دو نفر آن‌ها دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به همراه سارق برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.