شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: روز چهارشنبه، بیستم دی، یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی استان اصفهان تماس می‌گیرد و از نزاع و درگیری شدید بین دو شهروند خبر می‌دهد که متعاقب آن واحد گشت پلیس در محل حضور می‌یابد و مشاهده می‌کند مردی ۳۵ ساله براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و قاتل نیز از محل متواری شده است.

وی افزود: با به قتل رسیدن این شهروند پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی استان ارجاع شد و تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی این پلیس تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در بررسی‌ها علمی و تخصصی صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد قاتل و مقتول هر دو با هم همسایه بودند که همیشه بر سر جای پارک خودرو با هم اختلاف داشتند و روز حادثه نیز به همین دلیل با هم درگیر شده بودند.

سرهنگ ترکیان تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه مأموران سرانجام سرنخ‌هایی از حضور قاتل در استان قزوین به دست آمد و تیمی عملیاتی با اخذ نیابت قضائی به این استان اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی متهم را پس از چهار روز از ارتکاب قتل دستگیر و به پلیس آگاهی اصفهان منتقل کردند.

وی عنوان کرد: متهم پس از مواجهه با مستندات و مدارک متقن پلیس لب به اعتراف باز کرد و گفت که در روز حادثه همسایه‌ام مانند همیشه سر جای پارک خودرو با من درگیر شد و شروع به گفتن ناسزا و کلمات رکیک کرد، من هم که دیگر تحمل شنیدن حرف‌هایش را نداشتم، چاقوی ضامن‌داری که بیشتر اوقات در جیبم بود را در آوردم، چند ضربه به او زدم و پس از آن به سرعت محل را ترک کردم، به ترمینال رفتم و بلیتی به مقصد استان قزوین گرفتم تا در منزل اقوامم پنهان شوم که تنها چند روز بعد مأموران پلیس به سراغم آمدند و دستگیرم کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل همسایه، وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و با حکم قاضی روانه زندان شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.