جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این کتاب که برای گروه سنی کودک نوشته شده است سعی شده با تصویرهای زیبا و داستان‌های جذاب کودکان را با نام‌های خداوند آشنا کند.

یکی از مسایلی که در زندگی هر انسانی مهم است نحوه نگرش او به خداوند، هستی و انسان می‌باشد. این نحوه نگرش پایه‌های زندگی و ارکان حیات او را می‌سازد. براین اساس مسئولیت مهم همه‌ی خانواده‌ها معرفی توحید و یکتاپرستی و خدای حقیقی به کودکان است تا از آغاز، پروردگار هستی را بهتر بشناسند و با توجه به اینکه هیچ موضوعی به اندازه‌ی ایجاد ارتباط و انس با خالق یکتا در شکل‌دهی تربیت توحیدی کودکان مؤثر نمی‌باشد، آقای «محمدجواد احمدی» در کتاب «نام‌های قشنگ تو» با استفاده از داستان‌های کوتاه و خواندنی نام‌های ویژه خداوند و معانی آن‌ها را به کودکان آموزش می‌دهد.

با طرح صحیح اسماء الهی می‌توان طراوت حضور در محضر خداوند را به کودک چشاند و از طرفی هم می‌توان مساله توحید و صفات خداوند را به او آموزش داد؛ بسیاری از پرسش‌های کودکان را در مورد خداوند پاسخ داد.

این کتاب به زبان ساده و کودکانه نوشته شده است و با تصویرسازی‌هایی که مرتبط با داستان‌های کتاب است مخاطبین کودک را جذب می‌کند و حتی محتوای کتاب می‌تواند برای هر سن و سالی مفید باشد.

این کتاب ۳۲ صفحه و به قیمت ۴۲۰۰۰ تومان با چاپ تمام رنگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و وارد بازار نشر شده است.



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.