جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ


به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، شب گذشته _شنبه، بیست و ششم فرودین‌ماه_ با پیگیری پنج دیدار به پایان رسید.

ملوان یک – تراکتور یک

تیم ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران میزبان تراکتور تبریز بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پاسیان رسید. در دقیقه ۷۶، سهیل فداکار از غفلت مدافعان تراکتور، با شوتی محکم خود توپ را از بالای سر اخباری رد کرد و دروازه را باز کرد.

پیکان صفر – نفت آبادان صفر

دو تیم پیکان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل هم صف آرایی کردند و هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

استقلال ۶ _ هوادار یک

تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این دیدار با پیروزی پر گل استقلال به پایان رسید. در این دیدار آرش رضاوند، محمد محبی، سعید مهری، مهدی قائدی برای استقلال و سفیدچغایی برای هوادار گلزنی کردند.

سپاهان ۲ _ مس رفسنجان صفر

دو تیم سپاهان و مس رفسنجان در ورزشگاهنقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند و سپاهان با ۲ گل به پیروزی رسید.
در دقیقه ۴ حرکت انفرادی رامین رضائیان در محوطه جریمه مس و ارسال برای شهریار مغانلو که در نهایت این مهاجم گل طلایی پوشان را به ثمر رساند. امید نورافکن در دقیقه ۸۴ با شوت محکم و از راه دور دروازه مس رفسنجان را باز کرد.

گل گهر سیرجان ۲ – فولاد ۲

دو تیم گل گهر و فولاد در استادیوم شهید سلیمانی سیرجان مقابل هم قرار گرفتند و بازی را با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رساندند. محمد نژادمهدی و الکساندر آلگریا برای تیم فولاد و امین قاسمی نژاد و امیر جعفری برای گل گهر گلزنی کردند.

نتایج دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال

جدول نتایج لیگ برتر

نتایج هفته ۲۶ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.