دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حمید علینقیان‌پور در آئین تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: انتصاب جناب سرهنگ مسعود طُریفی که یکی از افسران جوان، شایسته، پرتلاش و کارشناس است را به سمت معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان اصفهان تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت در انجام مأموریت‌های خطیر خود را دارم. همچنین از سال‌ها تلاش و زحمت و مجاهدت سرهنگ جهانگیر کریمی که تصدی این معاونت را برعهده داشتند و کارهای خوب و شایسته‌ای را در این معاونت انجام دادند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در ادامه معاونت فرهنگی و اجتماعی را یکی از معاونت‌های مهم و اثر گذار در فراجا عنوان کرد و افزود: این معاونت به نوعی پل ارتباطی بین مردم، دستگاه‌ها، اصحاب رسانه و بطن جامعه با درون سازمان پلیس به شمار می‌آید و نقش مهمی در کسب رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان معاونت فرهنگی و اجتماعی را گوش شنوا و زبان گویای فراجا عنوان کرد و افزود: امروز در تمام مأموریت‌های فراجا پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی لحاظ می‌شوند و قبل، حین و بعد از اجرای مأموریت‌ها از این معاونت به منظور اطلاع‌رسانی، تنویر افکار عمومی و بازخوردگیری نظرات مردمی بهره‌برداری می‌شود که گزارش‌ها و مستندات آنان در بهبود و ارتقای کیفیت مأموریت‌ها بسیار مؤثر هستند.

علینقیان‌پور در ادامه یکی از مأموریت‌های مهم معاونت فرهنگی و اجتماعی این فرماندهی را ارتباط و تعامل مستمر و مداوم با اصحاب رسانه دانست و اظهار داشت: ارتباط با اصحاب رسانه در سرتاسر استان و سرتاسر کشور در راستای ارتقای کیفیت عملکرد این فرماندهی بسیار مهم است.

این مقام ارشد انتظامی بر مستندسازی و انتشار فعالیت‌ها و زحمات کارکنان پلیس استان در ایام مختلف سال تاکید کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر و بوئین و میاندشت موکبی را به صورت خودجوش برای پذیرایی از زائران اربعین راه‌اندازی کردند که به صورت شبانه‌روز به زائران خدمت‌رسانی می‌کند که این نوع کارها باید به صورت مستند تهیه و برای مردم انعکاس پیدا کند تا بدانند که پلیس هم در این همایش بزرگ اربعین حسینی همراه آنان است.

در پایان این مراسم، سردار علینقیان پور حکم انتصاب سرهنگ مسعود طُریفی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان که به امضای سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور رسیده را به وی تقدیم و با ارائه لوح یادبودی از زحمات سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون سابق این معاونت قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.