پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: پلیس اصفهان با همان شرایط و مؤلفه‌هایی که در دور اول انجام گرفت به میدان آمد و برای رفع نقاط ضعفی که در برخی موارد وجود داشت هم برنامه‌ریزی لازم را صورت داده است.

وی افزود: همه چیز برای یک انتخابات امن و آرام در سراسر استان فراهم شده و امید است این مأموریت هم با همراهی مردم و تلاش نیروی انتظامی استان و همکاری نیروهای بسیج و سایر دستگاه‌های مسئول با آرامش و امنیت کامل به سرانجام برسد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: گزارش‌های دریافتی هم حاکی از حضور شوق‌انگیز و وصف ناپذیر کارکنان پلیس در مأموریت مهم تأمین امنیت دور دوم انتخابات است و البته این عزیزان در کنار انجام وظایفی که برای آنها تعیین شده همگام و همدوش با مردم در انتخابات نیز شرکت کرده و هر کدام به عنوان یک شهروند ایرانی در سرنوشت و آینده کشور ایفای نقش می‌کنند.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان انتظامی در برقراری امنیت انتخابات اظهار داشت: مأموران سخت‌کوش انتظامی در فاصله یک هفته وظیفه خطیر و مهم امنیت برگزاری دو مرحله از انتخابات ریاست جمهوری را انجام دادند که جا دارد تا از زحمات این عزیزان و خانواده‌های صبور آنان تقدیر و تشکر کنم.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه در حوزه انتخابات با چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری مواجه هستیم، اذعان کرد: امنیت پایه و اساس این چهار راهبرد به شمار می‌آید و امیدواریم بتوانیم با برگزاری یک انتخاباتی پرشور در سایه امنیت و آرامش کامل برگ زرین دیگری بر افتخارات پلیس افزوده و گامی دیگر در راه پیشرفت و توسعه کشور برداریم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان حضور حداکثری مردم در انتخابات را تثبیت کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خاری در چشم دشمنان این نظام اعلام کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم عزت و اقتدار نظام اسلامی در جهان را به همراه خواهد داشت، به گونه‌ای که در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود خواهند آورد و این حضور حداکثری مردم به رفع برخی موانع و گشایش‌ها در حوزه بین الملل نیز کمک می‌کند.

سردار هاشمی فر با مهم دانستن حضور و مشارکت حداکثری مردم خاطر نشان کرد: مطمئناً هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات پرشورتر باشد بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران نیز افزوده شده و ما در میدان برای ایجاد و حفظ امنیت کشور هزینه کمتری خواهیم داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.