شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: من فکر می‌کنم در فصل اخیر لیگ‌برتر فوتبال پرسپولیس حتی بیشتر از استقلال درگیر حواشی بود. این تیم سال‌های سال است که با مشکلات مدیریتی درگیر است و حتی مشکلاتی در ثبت قرارداد بازیکنان داشت ولی باز قهرمان می‌شد که دلیل این مهم بازیکنان مستعد، با کیفیت و مهم تراز آن کادر فنی با دانش است که بسیاری از مشکلات این تیم را به دوش می‌کشد.

وی افزود: پرسپولیس با کادر فنی مجرب توانست به قهرمانی‌های متعدد برسد کادر فنی پرسپولیس در این سال‌ها از جمله گل‌محمدی و کریم باقری باعث قهرمانی‌های پی‌درپی شدند.

کلهر تصریح کرد: در نیم‌فصل دوم فصل اخیر دستیار گل‌محمدی همان مسیر را در پیش گرفت و به قهرمانی رسید. حضور برخی بازیکنان مهم در نیم فصل دوم خیلی به کمک این تیم آمد تا پرسپولیس دچار کمبود بازیکن نشود. با رفتن زاهدی آمدن اورونوف تیم پیشرفت خوبی را تجربه کرد.

وی تاکید کرد: وجود VAR در لیگ آینده جزو ضروریات است. با توجه به فساد حاصل شده باید در فصول آینده کمیته اخلاق زودتر به موضوعات ورود کند. همانگونه که گفتم وجود VAR خیلی از مشکلات را مرتفع خواهد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه افزود: پرسپولیس تیمی است که از پشتوانه مالی خوبی برخوردار است و مدیریت این تیم کار آسانی خواهد بود. با ورود شش بانک به بخش مدیریتی این تیم سرمایه خوبی به این تیم تزریق خواهد شد. حضور بنگاه‌های تجاری به پیشرفت فوتبال کمک شایانی خواهد کرد.

کلهر اضافه کرد: اوسمار درس خوبی به مربیان لیگ برتر داد و حتی در جشن قهرمانی از یحیی گل محمدی تشکر کرد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: در کشور مربیان خوبی داریم ولی مربیان ایرانی همیشه مظلوم واقع می‌شوند چون که دید اکثر تیم‌های کشور به مربیان خارجی است. مربیانی از جمله مهدی تاتار و حسین عبدی همان گونه که یحیی گل محمدی سال‌ها به پرسپولیس کمک کرد می‌توانند به این تیم کمک کنند.

پرسپولیس از پشتوانه مالی خوبی برخوردار است

وی در پایان گفت: پرسپولیس در کمتر پستی کمبود بازیکن دارد شاید فقط در پست مهاجم نیاز به مهره دارد. برای لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شود. در این تیم دروازه‌بان دوم خوب نیز نیاز است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.