جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بزرگ‌ترها باید لذت کشف طبیعت را برای کودکان فراهم کنند. حفظ زمین، منابع طبیعی و برقراری ارتباط با حیوانات و همچنین طبیعت ازجمله مواردی است که در کودکی باید به هر فرد آموزش داده ‌شود. در روزمرگی‌های زندگی، گاهی فراموش می‌کنیم که کودکان نیز به ما خیره می‌شوند و کارهایی که شاید ازنظر ما عادی و روزمره به نظر برسد را با دقت تماشا می‌کنند تا تقلید کنند و از ما بیاموزند!

به کودکان‌‌مان آموزش دهیم تا طبیعت را دوست بدارند، نه با گفتار بلکه با رفتار درست و طبیعت دوستانه نسبت به محیط زیست و زندگی خودمان.

از روش‌های کاربردی برای علاقه‌مند کردن کودکان به محیط زیست و در نتیجه حفظ آن داستان‌خوانی برای آنهاست. کتاب «پروفسور فوفو» نوشته «معصومه میرابوطالبی» از انتشارات کتاب جمکران رمانی جذاب با محوریت حفظ محیط زیست است و با خلق موجوداتی اساطیری، فضای داستانی جدیدی را برای کودکان به تصویر کشیده است.

کتاب شامل سه داستان بلند است که به موضوعات زیست محیطی که کودکان و نوجوانان امروز درگیر آن هستند، می‌پردازد.

کتابی که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده و به چاپ پنجم رسیده است. خبر خوب برای علاقه‌مندان به این کتاب، اینکه جلد دوم آن هم در راه است و به زودی توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر خواهد شد.



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.