شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با آداب و مهارت‌های فردی و اجتماعی، مهارت‌های ارتباطی، بیان لزوم استفاده از کالاهای تولید ملی و نیز زمینه‌سازی برای فرهنگ کتابخوانی، انتشارات مهرستان پویش کتابخوانی «یه مدرسه خیلی خفن» را برگزار می‌کند. در این پویش کتابخوانی، دختران و پسران ۸ تا ۱۲ سال می‌توانند شرکت کنند؛ اما لازمه شرکت در این پویش چیست؟ نوجوانان می‌توانند یک یا چند کتاب از کتاب‌های معرفی‌شده را انتخاب و پس از مطالعه در مسابقه شرکت کنند.

عناوین کتاب‌های مسابقه عبارت‌اند از: کتاب «پتوی پرنده» و مجموعه کتاب‌های «ماجراهای من و بقیه» (آپارتمان در آتش، یه مدرسه خیلی خفن، در خدمت آقا غوله، دردسرهای الاغ قرمز شاخ‌دار)

در جهت تنوع‌بخشی به ذائقه مخاطب، مسابقه در قالب‌های گوناگون زیر برگزار می‌شود:

– تصویرسازی از کتاب (مسابقه نقاشی): جذاب‌ترین بخش کتاب از نظر خودشان را تصویرسازی (نقاشی) کنند.

– پویش «نویسنده شو» (معرفی کتاب و بخش‌های جذاب آن از طریق متن): با یک متن، کتاب را به دیگران معرفی کنند یا بخش‌هایی از کتاب را که برای‌شان جذاب بوده است بازنویسی کنند و متن مربوط را در قالب یک عکس ارسال نمایند.

شرکت در مسابقه از طریق وبسایت مهرستان به نشانی book.mehrestan.ir و در مدت‌زمان ۱۵ دی‌ماه تا ۳۰ بهمن‌ماه میسر است. به برگزیدگان مسابقه نیز بعد از داوری آثار، به قید قرعه ده‌ها جوایز نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.