شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ اروپا به‌میزبانی کشور آلمان روز گذشته _شنبه بیست‌وششم خرداد_ پیگیری شد و تیم‌های ملی فوتبال سوئیس، اسپانیا و ایتالیا در برابر مجارستان، کرواسی و آلبانی به پیروزی رسیدند.

سوئیس – مجارستان

تیم ملی فوتبال سوئیس از ساعت ۱۶:۳۰ روز گذشته _شنبه بیست‌وششم خرداد_ در چارچوب نخستین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ اروپا (گروه اول) در ورزشگاه راین انرژی آلمان به‌مصاف تیم ملی مجارستان رفت و در یک بازی نزدیک و سخت، سه بر یک صاحب پیروزی شد.

در دقایق ابتدایی این دیدار سوئیسی‌ها موفق شدند در دقیقه ۱۲ توسط کوادو دوا به گل اول دست پیدا کنند. دوا در دومین بازی ملی خود موفق به ثبت اولین گل ملی شد، ابتدا پرچم کمک‌داور به نشانه آفساید بالا رفت، اما پس از گذشت چند دقیقه با کمک VAR سلامت گل او تأیید شد.

در دقایق پایانی نیمه‌نخست سوئیس موفق شد به گل دوم خود دست پیدا کند، شوت محکم و کات‌دار میشل ابیشر که پاس گل اول سوئیس را داده بو، د به حدی زیبا و سریع رقم خورد که دروازه‌بان تیم حریف شیرجه‌ای ناقص داشت و به توپ نرسید.

پیروزی آسان اسپانیا در شب رقم خوردن گل تاریخی یورو

در دقیقه ۶۶ بازی ارسال ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه منجر به ثمر رسیدن گل اول مجاری‌ها با ضربه‌سر کاپیتان خود از پشت دفاع شدند.

حمله سریع امبولو به قلب خط دفاعی مجارستانی‌ها از روی اشتباه مدافعان آن‌ها رقم خورد تا در نهایت بریل امبولو در دقیقه ۳+۹۰ گل سوم سوئیس را به ثمر رساند.

پیروزی آسان اسپانیا در شب رقم خوردن گل تاریخی یورو

اسپانیا – کرواسی

تیم ملی فوتبال اسپانیا از ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته _شنبه بیست‌وششم خرداد_ در چارچوب نخستین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ اروپا (گروه دوم) در ورزشگاه المپیک برلین آلمان به‌مصاف تیم ملی کرواسی رفت و در یک بازی نزدیک و حساس، به راحتی با نتیجه سه بر صفر پیروز شد.

پیروزی آسان اسپانیا در شب رقم خوردن گل تاریخی یورو

تیم ملی فوتبال اسپانیا موفق شد به‌طور تقریبی پس از گذشت نیمی از زمان نیمه نخست بازی در سه دقیقه دو حمله موفق و منجر به گل را روی دروازه کرواسی داشته باشد. تیم ملی اسپانیا از ابتدا بازی را بهتر از حریف خود آغاز کرد و در ادامه توانست با موقعیت‌های خلق کرده خود به گل برسد.

پاس بلند و میان مدافعان فابیان روئیز به آلوارو موراتا و موقعیت تک‌به‌تک او با دروازه‌بان کرواسی موجب شد تا وی بتواند به راحتی گل اول را به ثمر برساند.

پیروزی آسان اسپانیا در شب رقم خوردن گل تاریخی یورو

در ادامه فشار بیشتر اسپانیا روی دروازه کرواسی منجر به ثمر رسیدن گل دوم این تیم در دقیقه ۳۲ از روی پاس پدری به فابین رویز شد.

فرصت‌سوزی‌های کرواسی نیز کار دستش داد، گواردیول در دقیقه ۴۱ این دیدار موقعیت بسیار خوبی برای جبران یکی از گل‌های خورده تیم‌ش داشت که ضربه او با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

ارسال کوتاه کرنر توسط نیکو ویلیامز توپ را به لامینه یامال رساند و با توجه به حرکت دنی کارواخال، توپ را با ارسال فنی به نزدیکی دروازه فرستاد و مدافع اسپانیا موفق شد به موقع آن را قطع کند و در دقیقه ۲+۴۵ سومین گل را به ثمر برساند.

پیروزی آسان اسپانیا در شب رقم خوردن گل تاریخی یورو

در دقیقه ۷۸ رودری به اجبار برای حبران اشتباه خط دفاعی روی پتکوویچ که با اونای سیمون تک‌به‌تک شده بود خطا کرد و با دریافت کار زرد، یک ضربه پنالتی به حریف هدیه کرد. سیمون ضربه پتکوویچ را مهار کرد و پس از آن توپ ریباندی دوباره به مهاجم کرواسی پاس داده شد، اما گلی که او به ثمر رساند با بررسی VAR به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

ایتالیا – آلبانی

تیم ملی فوتبال ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته _شنبه بیست‌وششم خرداد_ در چارچوب نخستین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ اروپا (گروه دوم) در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک آلمان به‌مصاف تیم ملی آلبانی رفت و در یک بازی عجیب و حساس با کامبک خود توانست دو بر یک برنده زمین باشد.

پیروزی آسان اسپانیا در شب رقم خوردن گل تاریخی یورو

در ابتدای این بازی ندیم بایرامی از روی پرتاب اشتباه و عجیب فدریکو دی‌مارکو که توپ را به او رساند، موفق شد در ثانیه‌های ابتدایی بازی آلبانی را جلو بیندازد. برتری آن‌ها عمر زیادی نداشت و ایتالیا موفق شد تا دقیقه ۲۰ دو بار دروازه حریف را باز کند.

پیروزی آسان اسپانیا در شب رقم خوردن گل تاریخی یورو

در دقیقه ۱۱ این دیدار باستونی از روی سانتر پلگرینی با ضربه سر کامبک زد و نتیجه بازی را به تساوی کشاند. پس از گذشت پنج دقیقه از زمان به ثمر رسیدن اولین گل، بارلا در لبه محوطه جریمه با شوتی روی پا پس از حمله‌ای ناقص موفق شد دروازه حریف را باز کند تا به این ترتیب ایتالیا با نتیجه دو بر یک پیروز میدان شود.

پیروزی آسان اسپانیا در شب رقم خوردن گل تاریخی یورو

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.