جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «پرفسور فوفو» نوشته معصومه میر ابوطالبی توسط انتشارات کتاب جمکران به چاپ هفتم رسید.

آنطور که در روایات آمده، در عصر ظهور فضای زیستی و موجودات ساکن در قلمروی زمین از نهایت مواهب حکومت امام مهدی (عج) برخوردار هستند و طعم آسایش، آرامش و حیات طیبه همراه با عدالت را خواهند چشید. در عصر مهدوی، زمین با لطف الهی از هر ظلم و ستمی پاک می‌شود. پس انسان منتظر از اکنون برای چنین طبیعتی دست به‌کار می‌شود تا جای ممکن از آسیب به طبیعت اجتناب کند و زمینه روزی را فراهم کند که آلودگی از زمین و محیط زیست به کلی پاک بشود.

کتاب «پروفسور فوفو» داستان دختری به نام سحر است که دغدغه حفظ پاکی این زمین را دارد و برای نجات آن اقدام می‌کند و حتی سفری به سرزمین خیالی گلیم‌گوش‌ها دارد تا هرآنچه در توانش است برای حفظ آن‌ها انجام بدهد.

کتابی با سه داستان و مناسب برای سن کودک و نوجوان که عاشق فضاهای فانتزی هستند و دغدغه محیط‌زیستی دارند و آینده به آن‌ها تعلق دارد.

در انتهای کتاب پروفسور فوفو قهرمان داستان قرار می‌شود به سرزمین دیگری سفر کند و این شده است عامل نوشته شدن جلد دوم این کتاب، که این جلد با نام «بابا فوفو» به زودی در انتشارات کتاب جمکران منتشر خواهد شد و سحر همراه با بابا فوفو وارد ماجراهای دیگری برای نجات محیط‌زیست می‌شود.

 



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.