جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/کردستان استاندار کردستان از آمادگی استان برای ورود به حوزه صنعت دارویی کشور با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل‌های موجود خبر داد.

اسماعیل زارعی کوشا در مراسم افتتاح شرکت توزیع دارو پخش در سنندج به مزیت‌های فراوان کردستان برای ورود به بخش تولید اقلام دارویی اشاره کرد و گفت:از آغاز حضور در استان تلاش کردیم تا کردستان به بخش تولید دارو ورود پیدا کند و در این رابطه نیز با چندین مجموعه داخلی و خارجی مذاکره شده است.

وی گفت: کردستان مزیت‌ها و توانمندی های مطلوبی در بخش‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری دارد و ما به شدت علاقمندیم زمینه ورود استان برای تولید سرم و برخی دیگر از اقلام دارویی را فراهم کنیم.
زارعی کوشا یکی از ظرفیت‌های کردستان را وجود شهرک‌های صنعتی برای فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی و افزایش تقاضا در این خصوص برشمرد و اظهار کرد: در یکسال گذشته برای زدودن و اصلاح ذهنیت ‌های گذشته نسبت به استان تلاش کردیم تا به فعالان اقتصادی بقبولانیم که کردستان توانمند و پر از ظرفیت‌های ناب برای سرمایه‌گذاری است.
استاندار کردستان با بیان اینکه ما در تولید برخی از محصولات کشاورزی و باغی در کشور به یک قطب تولید شده‌ایم، افزود: با رویکرد جدید و تعریف بسته‌های آماده و بی نام برای سرمایه‌گذاری زمینه ساز و تسهیل کننده حضور فعالان اقتصادی در استان خواهیم بود.
زارعی کوشا در ادامه ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر توسط شرکت توزیع دارو پخش در استان گفت:برای تکمیل و توسعه این شرکت دارویی حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت تا در ادامه شاهد افزایش اشتغال و ورود استان به حوزه تولید دارو باشیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.