جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، یداله روحانی منش در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: ۱۳۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این استان از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور ۱۴۰۳ با کمک خیرین از زندان آزاد شدند.

وی اضافه کرد: این افراد شامل ۸۹ زندانی مالی، ۴۶ زندانی مهریه، ۲ زندانی نفقه و ۲ زندانی ناتوان در پرداخت دیه ناشی از سوانح می‌باشد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه ۱۲ نفر از این زندانیان آزاد شده زن هستند، گفت: مجموع بدهی زندانیان آزاد شده یک هزار و ۵۲۰ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال بود که با مشارکت خیران تامین و برای آزادی این افراد به شاکیان پرداخت شد.

روحانی منش خاطرنشان کرد: البته با توجه به اقدامات انجام شده حدود ۲۰۰ میلیارد ریال از این میزان بدهی توسط شاکیان بخشیده شد و حدود ۱۴ میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال آن نیز توسط زندانیان تامین و پرداخت شده است.

وی گفت: بیش از یک هزار و ۱۴۸ میلیارد ریال از بدهی زندانیان آزاد شده نیز با رای قاضی، اعسار به تقسیط(قسط بندی) شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان یادآور کرد: میزان کمک پرداختی به پرونده های مالی و دیه ۹۸ میلیارد و ۲۶ میلیون ریال است ضمن اینکه ۶۰ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال از بدهی زندانیان در قالب تسهیلات با مشارکت بانک های صادرات، تجارت، ملت و ملی تامین و پرداخت شده است.

لازم به ذکر است، شماره حساب های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک های شهروندان در ارتباط با آزادی زندانیان جرائم غیرعمد می‌باشد.

۴۶

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.