پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، هزار و ۱۶۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت با همیاری خیران و نیکوکاران در تامین جهیزیه، زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند.

علیرضا حسین‌نژاد ۲ بهمن در مراسم توزیع ۲۵۰ سری جهیزیه در بین نوعروسان تحت حمایت که به مناسبت روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن در مجتمع فرهنگی تربیتی الغدیر برگزار شد، گفت: مرحله چهارم توزیع جهیزیه در بین نوعروسان با اعتبار ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به انجام رسید تا همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) نوعروسان تحت حمایت راهی خانه بخت شوند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون طی این چهار مرحله، ۱۱۶۰ نوعروس زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند، بیان کرد: ۲۹ میلیارد تومان جهیزیه شامل «یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جارو برقی» در بین نوعروسان تحت حمایت توزیع شده است.

حسین‌نژاد با بیان اینکه تمامی جهیزیه‌های اهدایی از اجناس باکیفیت ایرانی تهیه شده است، افزود: این امر به جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی نیز کمک می‌کند که امیدواریم در آینده بیش از پیش شاهد چنین اقداماتی باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه یکی از فعالیت‌های مهم کمیته امداد ترویج ازدواج آسان در جامعه است، گفت: با کمک‌های نیکوکاران می‌توانیم به دور از تجملات و تشریفات و با هزینه اندک، زمینه ازدواج نوعروسان نیازمند را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه با همکاری و همیاری‌های گسترده‌تر می‌توانیم به زوج‌های جوان کمک‌کنیم تا ساده‌تر بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند، اعلام کرد: تلاش داریم با تهیه وسایل ضروری و اجناس مرغوب ایرانی، کام نوعروسان تحت حمایت شیرین‌تر شده و آنها با شادکامی زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند.

حسین‌نژاد در ادامه سخنان خود به تجلیل از ۱۰۰ نفر از مادران موفق سرپرست خانوار و بانوان موفق مراکزنیکوکاری اشاره کرد و گفت: طی مراسمی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، زنان سرپرست خانوار که در عرصه خوداشتغالی موفقیت‌های چشمگیری به دست آورده بودند، مادران دارای فرزندان نخبه فرهنگی، علمی و ورزشی و همچنین بانوان موفق مراکز نیکوکاری در امر یاری رسانی به فقرا و نیازمندان مورد قدردانی قرار گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه درصدد هستیم با هدایت صحیح شغلی زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنها مسیر توانمندسازی مددجویان را هموارتر کنیم، گفت: براساس استعداد و توانایی‌های نهفته خانوار تحت حمایت تلاش داریم زمینه اشتغال و خوداتکایی آنها را فراهم کنیم.

وی تحکیم بنیان خانواده را یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد عنوان کرد و افزود: در عرصه توانمندسازی فکری و فرهنگی خانوار تحت حمایت، فعالیت‌های موثری صورت می‌گیرد تا ضمن استحکام‌بخشی به روابط بین اعضای خانواده، آنها استعدادهای خود را کشف کرده و به سمت توانمندسازی گام‌های بلندتری بردارند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.