جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ


به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد پولادگر امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین‌ماه_ در اردوی تیم ملی بوکس حضور یافت و اظهار کرد: بوکس، رشته سخت و پرآسیبی است و ورزشکاران این رشته خیلی مشقت می‌کشند تا به اوج آمادگی برسند و برای کسب مدال در هر رویداد نیز باید چند روز متوالی بجنگند تا صاحب مدال شوند. با توجه به زحمتی که می‌کشید مراقب لحظه‌هایتان باشید تا در آینده که به آن فکر می‌کنید افسوس نخورید.

وی افزود: برای هرکاری زمان دارید، اما مسابقات جهانی بوکس دیگر تکرار نمی‌شود و هر کدامتان تنها یک فرصت دارید تا مزد زحمات خود را بگیرید. انشاالله در این رویداد بتوانید یک مدال ارزشمند به‌دست آورید تا علاوه بر ثبت افتخار در کارنامه خود و کشور، به رشته بوکس هم کمک کنید که بیش از این مورد توجه قرار بگیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: به هیچ‌وجه به نتیجه فکر نکنید، اما روی رینگ به شکلی بجنگید که وقتی تمام شد از عملکرد خودتان راضی باشید و فکر نکنید کوتاهی کرده‌اید. به شما قول می‌دهم تمام مشکلاتی که فدراسیون بوکس با آن مواجه است، حل خواهد شد و برای شما در این رویداد بزرگ آرزوی موفقیت دارم.

همچنین سیدروح‌اله حسینی، سرپرست فدراسیون ضمن خیرمقدم به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ملی‌پوشان بوکس برای حضور در بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ ازبکستان تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و اکنون نیز چهارمین مرحله از اردوی آماده‌سازی در حال برگزاری است. ورزشکاران همیشه در مسابقات جهانی کار سختی دارند، اما این دوره با توجه به اینکه دیگر بحث شیوع کرونا مطرح نیست و جوایز قابل توجهی نیز برای مدال‌آوران در نظر گرفته شده است، به‌طور قطع شرایط سخت‌تر خواهد بود و همه برای کسب مدال می‌جنگند.

وی افزود: از زمانی که سرپرستی فدراسیون را برعهده گرفته‌ام برای موفقیت این رشته و رفع مشکلات آن تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم و رویدادهای مختلفی همچون مسابقات انتخابی بزرگسالان، جشنواره استعدادهای درخشان بوکس در رده سنی خردسالان را برگزار کرده‌ایم و در ادامه نیز برنامه‌های زیادی را به مرحله اجرا درمی‌آوریم.

حسینی همچنین با اشاره به محل برگزاری تمرینات بوکس تصریح کرد: پیش از این سالن بوکس حاج احمد ناطق‌نوری به صورت کامل در اختیار این رشته بود اما متأسفانه در حال حاضر نیمی از آن به کاراته واگذار شده که فضای تمرینی ما را محدود کرده است و بچه‌ها برای تمرینات با مشکل مواجه هستند. در نظر داریم کمپ‌های تمرینی را با بوکسورهای کشورهای مطرح در این محل برگزار کنیم و فضای کوچک این سالن پاسخگوی برنامه‌های ما نیست. همچنین در نظر داریم خوابگاه و رستوران هم احداث کنیم و اگر این مهم محقق شود، تمام شرایط خوب تمرینی فراهم می‌شود تا ورزشکاران بدون دغدغه به تمرین فکر کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.