جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ




به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک» از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.
 
عموم ادب‌جویان و علاقه‌مندان شعر و داستان برای ثبت‌نام در دوره آموزشی «قاصدک» می‌توانند تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ با مراجعه به پایگاه نقد شعر به نشانی www.naghdesher.ir و پایگاه نقد داستان به نشانی www.naghdedastan.ir  بعد از ثبت‌نام اولیه، برگه ثبت‌نام این دوره را در حساب کاربری خود تکمیل و نمونه اثر ارسال کنند.
 
براساس این فراخوان، نمونه اثر تالیفی در بخش داستان کودک و نوجوان باید حداقل یک اثر و در بخش شعر کودک و نوجوان نیز ۳ قطعه شعر تالیفی باشد. با منتخبان از سوی معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه‌کتاب و ادبیات ایران تماس گرفته خواهد شد و برای شرکت در دوره دعوت می‌شوند. همچنین از برگزیدگان این دوره آموزشی برای حضور در دوره پیشرفته دعوت خواهد شد.
 
 به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط‌عمومی خانه‌کتاب و ادبیات ایران،  ثبت‌نام برای عموم علاقه‌مندان بالای ۱۵ سال برای شرکت در این دوره آموزشی آزاد است.
 
در این دوره سه روزه که با حضور مدرسان صاحب‌نام حوزه شعر و داستان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد کارگاه‌هایی با محوریت مقدمات شعر و داستان کودک و نوجوان، مخاطب‌شناسی ادبیات کودک، کتاب‌شناسی کودک و نوجوان، پیرنگ و ساختار شعر و داستان کودک و نوجوان، نقد و بررسی نمونه‌ فیلم‌ حوزه کودک و نوجوان و … تدریس خواهد شد.
 
 نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک ‌و نوجوان با عنوان «قاصدک» بیست‌ویکم تا بیست‌و‌سوم تیرماه ۱۴۰۲ در قم، مجتمع فرهنگی_آموزشی یاوران مهدی (عج) برگزار خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی‌های ۸۰۸ و ۸۱۱ تماس بگیرند.



منبع

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.