جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و در پی کسب اخباری مبنی بر نگهداری گازوئیل به صورت قاچاق در یکی از مناطق شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از صحت موضوع، اکیپی از مأموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام شدند و در بازرسی از یک ساختمان ۲۱۰۰ لیتر گازوئیل که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه توزیع نگهداری می‌شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و فراورده‌های نفتی با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری آنها در این زمینه بیش از گذشته تداوم یابد و هرگونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.