جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۰ امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم تیرماه_ انبار علوفه شرکت کشت و دام قیام در محور علویجه شاهین‌شهر طعمه حریق شد و تاکنون آتش به قسمت نگهداری دام‌ها سرایت نکرده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شاهین‌شهر، شهرک صنعتی علویجه، دهق و مورچه خورت به همراه تجهیزات راهداری به محل حادثه اعزام شدند، افزود: این چهارمین حریق در واحدهای دامداری استان اصفهان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وجود ۱۲ هزار رأس دام و ۳۸۰ تا ۴۰۰ تن علوفه در این دامداری، تصریح کرد: علوفه‌ها جداسازی و حریق کنترل شده است، اما آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شدت گرما و وزش بادهای فصلی گرم در سرایت آتش تأثیرگذار است، ادامه داد: واحدی که طعمه حریق شده دارای بیمه است. ایمن‌سازی محل حادثه توسط مأموران اعزامی انجام شده و در حال خنک‌سازی هستند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه با توجه به ماهیت ذاتی علوفه، شاید یک تا دو روز آتش‌سوزی ادامه داشته باشد، گفت: موضوع حائز اهمیت، کنترل حریق بود که انجام شد. توصیه همیشگی به واحدهای دامداری داشتن بیمه در برابر حوادث، استفاده از الزامات ایمنی و استقرار اطفائیه است.

وی با تاکید بر لزوم فاصله داشتن سوله‌های دپوی علوفه و جایگاه‌های دام، اضافه کرد: مقرر شد عوامل آتش‌نشانی تا برقرار شدن امنیت در محل حادثه حضور داشته باشند.

خاموشی کامل حریق انبار علوفه کشت و دام قیام شاهین‌شهر یک تا ۲ روز به طول می‌انجامد + عکس

خاموشی کامل حریق انبار علوفه کشت و دام قیام شاهین‌شهر یک تا ۲ روز به طول می‌انجامد + عکس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.