شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ احمد نیکبخت اظهار کرد: مرحله سوم از طرح آرامش در شهر پلیس مبارزه با مواد مخدر به مدت ۷۲ ساعت در سراسر استان اجرا و ضربات مهلکی به قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر وارد شد.

وی افزود: در این طرح یک باند سه نفره که از قاچاقچیان سابقه‌دار و حرفه‌ای بودند و همچنان در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می‌کردند با رصد هوشمندانه مأموران شناسایی، در مخفیگاه خود دستگیر و پس از تحویل به مرجع قضائی برای تحمل مجازات خود روانه زندان شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ادامه داد: ۳۲۲ نفر از اعضای شبکه‌های توزیع و خرده‌فروشی مواد مخدر در سطح استان نیز در این طرح دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

وی از کشف ۶۳ کیلو انواع مواد مخدر این طرح خبر داد و گفت: ۸۶۹ معتاد متجاهر از مکان‌های استعمال مواد و معابر عمومی سطح شهرهای استان جمع‌آوری و تحویل مراکز درمان اجباری بلند مدت مشمول ماده ۱۶ شدند.

سرهنگ نیکبخت با تاکید بر عزم راسخ پلیس برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر، گفت: طرح آرامش با هدف برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و کار اطلاعاتی گسترده‌تر تا پایان سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند به منظور همکاری و مشارکت در این طرح، اطلاعات و گزارش‌های خود در خصوص وقوع جرایم مرتبط با مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.