چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مهرداد بذرپاش عصر امروز -شنبه بیست‌ویکم بهمن- در مراسم عملیات اجرایی مرحله نخست برق‌رسانی و آب‌رسانی به شهرک عظیمیه قزوین اظهار کرد: حل مشکل تعاونی‌ها و تأمین زمین آنها همواره درگیرودار زیرساخت‌ها بوده است، اما دولت سیزدهم برای رفع آن از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

وی اضافه کرد: دولت پیگیر است تا یک جوان هم بی خانه نماند، تأمین مسکن و کمک به خانه دار شدن از اولویت دولت محسوب می‌شود و حتی از همه بانک‌ها مساعدت خواستیم تا در این راستا پای کار باشند.

دبیر شورای عالی تأمین مسکن کشور ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم عزم دولتمردان تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام گذشته بوده و رئیس جمهور هم روزانه کارها را از وزارت راه و شهرسازی پیگیری می‌کنند.

بذرپاش با اشاره به مسائل و مسائل و مشکلات اراضی ۳۰۰ هکتاری شهرک (ناحیه منفصل شهری) عظیمیه قزوین گفت: این مشکلات تنها بخشی از مشکلات زمین تعاونی‌ها است که البته قابل حل بوده و برای حل این مشکلات به زودی تصمیم‌گیری خواهیم کرد. خوشبختانه امروز تأمین منابع شهرک عظیمیه انجام شده و آغاز توزیع برق و آب‌رسانی هم در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با تأمین منابع مالی و کارهای زیرساختی شهرداری قزوین خیلی راحت‌تر می‌تواند عملیات صدور پروانه را آغاز کند و بنده هم از مسؤولان و متولیان استانی می‌خواهم که بعد از تعطیلات پیش رو صدور پروانه ساخت برای شهرک عظیمیه را با اهتمام دنبال کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.