شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان در یکی از مهم‌ترین و احتمالاً زیباترین بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به‌مصاف یکدیگر می‌روند. بازی رفت دو تیم فردا _پنج‌شنبه بیست‌وششم بهمن_ از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان انجام می‌شود.

کنفرانس‌خبری پیش از دیدار دو تیم امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ از ساعت ۱۶:۰۰ در محل هتل آسمان اصفهان برگزار می‌شود. ابتدا از تیم فوتبال الهلال عربستان ژورژه ژسوس سرمربی و حسن تمبکتی هافبک این تیم به کنفرانس‌خبری آمدند.

ژورژه ژسوس، سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان ایران، اظهار کرد: مورایس پرتغالی است که از راهکارهای من آگاه است، بازی پرطرفداری خواهد بود و ما نیز آماده این بازی هستیم. این یک بازی سنتی بین تیم‌های ایرانی و عربستانی است.

وی افزود: ما یک تیم کامل هستیم، میشل و کولیبالی را به‌همراه تیم نیاورده‌ایم، اما اعتماد کامل به همه دارم. مشکل ما الهلال نیست بلکه سپاهان است و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: بازیکنان تیم ما عادت دارند در جو ۵۰ تا ۶۰ هزار نفری بازی کنند و مشکلی از این بابت نیست. قطعاً سپاهان می‌آید تا ما را متوقف کند، اما همان‌طور که گفتم از نظر ذهنی آماده‌ایم و تمام تمرکزمان را برای این بازی گذاشته‌ایم.

وی تصریح کرد: همان‌طور که می‌دانید سپاهان یک تیم هجومی است و گل‌های زیادی با ساختار هجومی و تاکتیکی خود را دارد. مربیان پرتغالی بهترین در دنیا هستند با این مشکل دست‌وپنجه نرم خواهیم کرد و می‌خواهیم مقابل‌شان بایستیم و قطعاً بازی جذابی خواهد بود.

ژسوس با تاکید بر اینکه تیم الهلال با همان تاکتیک همیشگی مقابل سپاهان می‌ایستد، اظهار کرد: ایده‌های هجومی و دفاعی را که تمرین کرده‌ایم. پیاده‌سازی خواهیم کرد، چیزی برای پنهان کردن نداریم و این روش ما خواهد بود.

وی تصریح کرد: الهلال بازیکنانی خوبی دارد که تفاوت‌ها را رقم می‌زنند همیشه آرام هستم و می‌خواهم بدانم با کدام تیم بازی می‌کنم. برای سپاهان ارزش و احترام قائل هستم، اما ارزش ما دست خودمان است و می‌خواهیم بهترین عملکرد را ارائه دهیم.

حسن تمبکتی، بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان در ادامه گفت: می‌دانیم بازی فردا برای هر دو تیم سخت است، آماده‌ایم و امیدواریم با تمرکز بالا به استقبال بازی فردا برویم.

وی افزود: کاملاً طبیعی است همدیگر را می‌شناسیم بازی‌های ملی و باشگاهی زیادی با یکدیگر داشته‌ایم و قاعدتاً شناخت خوبی از یکدیگر داریم.

تمبکتی در مورد بازیکنان ایرانی گفت: نام نمی‌برم، اما بازیکنان خوبی از ایران و سپاهان را می‌شناسم که در خاطر من هست اما بهتر است کسی را نام نبرم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.