شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با اتمام فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، استقلال تهران هم پرونده فصل عجیب‌وغریب خود را با نایب‌قهرمانی بست. به‌نظر می‌رسد تا زمان برگزاری مجمع باشگاه استقلال اتفاق خاص و جدیدی رقم نمی‌خورد و مجمع این باشگاه یک‌شنبه بیستم خرداد برگزار و تکلیف هیئت‌مدیره باشگاه استقلال تهران مشخص می‌شود.

هرچند که مدیران هلدینگ خلیج‌فارس روی قهرمانی استقلال حساب باز کرده بودند اما تاکنون برنامه‌ای برای قطع همکاری با جواد نکونام سرمربی آبی‌های پایتخت در فصل گذشته وجود ندارد. مدیریت باشگاه استقلال تهران هم براساس درخواست سرمربی این تیم، برنامه‌ریزی‌های نقل‌وانتقالاتی‌اش را انجام داده و قرار است از هفته آینده اقدامات لازم را برای بستن یک تیم منسجم شروع کند.

روزبه چشمی به‌همراه صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، پیمان بابایی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، امید حامدی‌فر، محمدحسین زواره‌ای، آرمان رمضانی و امیرعلی صادقی به‌همراه مهرداد محمدی ۱۲+۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با تیم فوتبال استقلال تهران در پایان فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به پایان رسید.

ضمن اینکه روز گذشته خبری مبنی‌بر اتمام قرارداد مهرداد محمدی با استقلال منتشر شد که عجیب به‌نظر می‌رسید اما در کمال تعجب مشخص شد این خبر صحت دارد و بدین ترتیب دغدغه جدید جواد نکونام و کادرفنی تیم فوتبال استقلال تهران حفظ ستاره تیم خود برای فصل بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان است.

خانه‌تکانی بزرگ در راه است!

علی خطیر زمانی که مدیرعامل استقلال بود قرارداد مهرداد محمدی را از دو سال به یک‌سال کاهش داد و هم‌اکنون شماره هفت آبی‌های پایتخت هیچ تعهدی نسبت به این تیم ندارد. ظاهراً این اتفاق بدون اطلاع جواد نکونام رخ داده و احتمالاً باید قرارداد مهرداد محمدی هم تمدید شود. مهرداد محمدی در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وسوم راهی استقلال شد و با هشت‌گل بهترین گلزن استقلال بود.

در لیست تمدیدی‌های تیم فوتبال استقلال، هفت هافبک حضور دارند و به این دلیل که قرارداد تمام بازیکنان این تیم در خط میانی با پایان یافتن فصل بیست‌وسوم لیگ‌برتر به اتمام رسید. در این بین مهدی مهدی‌پور احتمالاً نیم‌فصل اول سال بعدی را از دست داده و رضا میرزایی هم که مدت‌هاست به شرایط بازی رسیده هنوز آینده نامشخصی دارد.

گفته می‌شود جواد نکونام چند بازیکن را نمی‌خواهد و چند بازیکن هم خودشان خواستار جدایی از استقلال تهران هستند. محمدرضا خالدآبادی دوست دارد هرچه سریع‌تر تکلیف سربازی‌اش مشخص شود و محمدحسین مرادمند هم از وضعیت خود ناراضی است. نفراتی همچون جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر و پیمان بابایی هم مدنظر سرمربی استقلال نیستند.

خانه‌تکانی بزرگ در راه است!

محمدحسین زواره‌ای و امیرعلی صادقی نیز بازیکنان زیر ۲۳ سال استقلال هستند که این نفرات نیز وضعیت‌شان برای فصل آینده مشخص نیست. زبیر نیک‌نفس و آرمان رمضانی نیز بازیکنانی هستند که طبق شنیده‌ها به‌طور قاطع مدنظر کادرفنی فعلی تیم فوتبال استقلال تهران نیستند اما ادامه همکاری با آن‌ها منوط به شرایط نقل‌وانتقالاتی تابستان است. همچنین هنوز وضعیت کوین یامگا در استقلال مشخص نیست و پزشکان نظر قاطعانه‌ای درخصوص آینده فوتبالی وی اعلام نکرده‌اند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد از جمع تمدیدی‌ها نیز باوجود آن‌که شنیده می‌شود تنها دو یا سه بازیکن مانند ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی و صالح حردانی در لیست نکونام برای فصل آینده قرار دارند و به‌نظر می‌رسد این نفرات نیز به محض مشخص شدن سرنوشت تیم فوتبال استقلال تهران در فصل بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان، هرچه زودتر برای تعیین‌تکلیف خود پای‌میز مذاکره با باشگاه بنشینند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.