شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و گل‌گهر در چارچوب دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۴۵ امروز _شنبه بیست‌وششم خرداد_ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار سپاهان و گل‌گهر سامانه فروش بلیت این دیدار از چهارشنبه _بیست‌وسوم خرداد_ در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دریافت کنند.

با توجه به تبلیغات گسترده برای حضور پرشور هواداران سپاهانی در این دیدار در زمان تنظیم این خبر بیش از ۵۲ هزار بلیت تا تکمیل ظرفیت باقی‌مانده است.

این اتفاق در حالی روی داده است که مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر در مورد اهمیت این دیدار گفته است: «بازیکنان می‌دانند که بازی نیمه‌نهایی همچون فینال است و فقط تیم برنده زمین می‌تواند به فینال راه پیدا کند.»

از طرفی برای سپاهانی‌ها که ۹ سال از آخرین قهرمانی‌شان می‌گذرد، قهرمانی در جام حذفی و پایان دادن به ناکامی‌های چند سال اخیر اهمیت زیادی دارد و چه فرصتی مناسب‌تر از این فصل که همه تیم‌های مدعی در جام حذفی حذف شده‌اند و مسیر قهرمانی سپاهان به سختی گذشته نخواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.