پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان، پس از کسب خبری در خصوص یک شرکت تجاری به صورت غیرقانونی اقدام به وارد کردن تجهیزات و قطعات پکیج می‌کند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با دستگاه قضائی در شرکت مورد نظر حاضر شدند و از محل دپوی قطعات و پکیج‌های موجود بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این عملیات، ۳۰۶ دستگاه پکیج و ۱۰ هزار و ۲۸۰ قطعه و تجهیزات مربوط که ارزش آنها ۶۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، کشف شد.

وی تصریح کرد: پس از انجام استعلامات لازم از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نجف آباد مشخص شد با توجه به وجود موانع گمرکی و اظهارات خلاف واقع در میزان موجودی محصول نهایی و قطعات و شرکت سازنده و همچنین ثبت نشدن کالا و قطعات کشف شده در سامانه جامع تجارت و انبارهای وزارت صمت محموله کشف شده در زمره کالاهای قاچاق محسوب می‌شوند.

سردار علینقیان پور با بیان اینکه برابر دستور قضائی کالا و قطعات موجود در انبارها توقیف و پرونده برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد، خاطرنشان کرد: برخی افراد از طریق راه‌های گوناگون و پیچیده اقدام به قاچاق اجناس و کالاهای خارجی و با این کار به اقتصاد و بازار داخلی ضربه وارد می‌کنند که به این دسته از افراد هشدار می‌دهیم بدانند پلیس تمام فعالیت‌های اقتصادی آنان را به صورت هوشمندانه رصد می‌کند و با هرگونه اقدام غیرقانونی و غیرمجازی که منجر به ورود کالاهای قاچاق به کشور شود و در جهش تولید اخلال ایجاد کند، برخورد سریع، دقیق، قاطع و قانونی خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.