پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روز گذشته کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی میزبان وزرا پیشنهادی اقتصاد، فرهنگ و ارشاد و تعاون بود و به بررسی برنامه‌های هر کدام از این وزرای پیشنهادی پرداخت.

وی افزود: بنظر می‌رسد وزیر پیشنهادی اقتصاد فاقد برنامه‌ای مشخص برای معضلات اقتصادی از جمله کاهش نقدینگی، کنترل رشد پایه پولی و کنترل قیمت ارز است، همچنین با توجه به عملکرد او در بانک مرکزی دولت روحانی بنظر می‌رسد آقای همتی توانایی لازم برای مدیریت وزارتخانه مهم اقتصاد را ندارد.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد دارای سابقه مدیریت این وزارتخانه کلیدی است، علی‌رغم اینکه در دوران مدیریت او تحول خاصی در این وزارتخانه رخ نداد، در این راستا نسبت به اجرایی کردن برنامه‌های ارائه شده توسط آقای صالحی تردید وجود دارد.

نقدعلی تاکید کرد: توانایی و سوابق آقای میدری در مدیریت وزارتخانه تعاون و همچنین برنامه‌های او در خصوص مدیریت چالش‌های این وزارتخانه راهبردی بنظر مناسب است، اما در خصوص سابقه سیاسی او ابهاماتی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون حقوقی مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی وزارت دادگستری با وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی این وزارتخانه موافق است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.