شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری گفت: جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی صفری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات، ۲۸ دی‌ماه در استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره علمی با حضور صاحبنظران و با هدف هم‌اندیشی پیرامون ترویج فرهنگ پرداخت زکات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت پرداخت زکات و نقش آن در رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان، افزود: موارد و نحوه مصرف زکات شامل کمک به نیازمندان و محرومان، پرداخت بدهی افراد نیازمند و احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی است.

رئیس اداره زکات کمیته امداد استان برگزاری نشست، بیان مسائل فقهی پیرامون این دستور الهی و بهره‌مندی از تجربیات مؤدیان و مبلغان زکات از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

صفری تکریم از مؤثرین و فعالان این حوزه را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره زکات در استان عنوان و مطرح کرد: ائمه جمعه، مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشوری و استانی، مؤدیان، عاملان و مبلغان افتخاری زکات در این جشنواره حضور دارند.

به گفته وی، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.