شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین جشنواره ساخت مجسمه‌های برفی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط، حس رقابت بین دانش‌آموزان و شناسایی استعدادهای برتر در زمینه ساخت تندیس در روزهای اول و دوم بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی خدیبی از برگزاری اولین جشنواره ساخت مجسمه‌های برفی توسط آموزش‌وپرورش شهرستان کوهرنگ خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط، حس رقابت بین دانش‌آموزان و شناسایی استعدادهای برتر در زمینه ساخت تندیس در روزهای اول و دوم بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه دانش‌آموزان استان و همچنین استان‌های همجوار است، افزود: دانش‌آموزان دختر و پسر همه مقاطع تحصیلی این استان‌ها می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی در ادامه به امکانات موجود برای شرکت کنندگان در این جشنواره اشاره کرد و توضیح داد: دانش‌آموزان شرکت کننده در این جشنواره می‌توانند از اقامت در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) و خانه معلم شهر چلگرد مستقر شده و از سه وعده صبحانه، ناهار و شام به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

خدیبی در پایان با اشاره به ظرفیت محدود شرکت‌کنندگان جشنواره ساخت مجسمه‌های برفی، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان علاقمند تا ۲۵ دی‌ماه فرصت دارند با شماره های ۰۹۱۹۹۹۲۹۹۲۹ و ۰۹۱۳۲۸۱۲۵۶۴ تماس گرفته و در جشنواره ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.