جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور امروز _جمعه چهارم آبان_ به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

محورهای چالوس و هراز دارای بارش باران و مه گرفتگی و محور فیروزکوه دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه قزوین – رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها

تردد روان

آخرین وضعیت جوی محورها

بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و خراسان شمالی

بارش باران و مه گرفتگی در برخی از محورهای استان‌های خراسان جنوبی و خراسان رضوی

انسدادهای اخیر

محور مسدود شریانی:

محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

محورهای مسدود غیرشریانی:

۱- هشتگرد – طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق – یزد

۳- یزد – دربید

۴- خلخال – پونل

۵- لس – بلده

۶- عشق آباد – بردسکن

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در شرق گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال یزد، بارش باران، رعدوبرق، وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر، بارش برف و در بعضی مناطق اصفهان، یزد، ارتفاعات کرمان و هرمزگان، بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بارش در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی سمنان و خراسان رضوی شدت خواهد داشت و از اواخر وقت امروز به تدریج سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و شنبه در ساعت بعد از ظهر، در بعضی مناطق جنوب غرب و ارتفاعات زاگرس جنوبی، رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: از اواخر وقت شنبه با گذر امواج تراز میانی از شمال کشور، به تدریج بارش در شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران آغاز خواهد شد و یکشنبه بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات و دامنه‌های البرز تقویت می‌شود و گستره بارش به خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز خواهد رسید.

وی ادامه داد: در ساعات بعد از ظهر روز یکشنبه در ارتفاعات شمالی فارس، بعضی نقاط یزد، شمال خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی، بارش پراکنده دور از انتظار نیست و دوشنبه در نیمه غربی سواحل دریای خزر، شمال شرق کشور، ارتفاعات کرمان و سه‌شنبه در غرب سواحل دریای خزر، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و امروز در مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور، وزش باد شدید و در نقاط مستعد گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.