پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی ، مالک رحمتی روز یکشنبه در جلسه شورای استاندارد استان، گفت: اصل موضوع ایجاد آزمایشگاه‌های تخصصی و مرجع مورد تایید است و آذربایجان شرقی باید در این زمینه یک کار الگو و ماندگار انجام دهد.

رحمتی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه سازمان استاندارد دانست و گفت: اعتماد مردم امانتی است که باید از آن حفاظت و مراقبت کنیم و هر کاری که برای افزایش کیفیت خدمات استاندارد نیاز است انجام دهیم.

وی افزود: لازم است در کنار نشان استاندارد، ویژگی‌هایی که باعث رقابت‌پذیری و اعتماد بیشتر مردم می‌شود را هم مورد استفاده قرار دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برخی گزارش‌ها درخصوص طولانی بودن روند بازرسی کالاهای وارداتی در مبادی ورودی استان، گفت: انتظار داریم که در این زمینه طبق استانداردها عمل شود.

وی همچنین بر ارزیابی دقیق کالاهای صادراتی تاکید کرد و گفت: رشد تولید و استمرار صادرات در گرو صادرات محصولات با کیفیت و استاندارد است و اگر کوچکترین غفلتی در این زمینه صورت گیرد آبروی کشور و اعتبار یک صنعت دچار مشکل می‌شود.

رحمتی با اشاره به نقش نان در معیشت و سلامت مردم، بر تعریف استانداردهای لازم در زمینه تولید نان و نظارت بر رعایت آن تاکید کرد.

وی همچنین به آغاز سفرهای نوروزی اشاره و تاکید کرد: رعایت استانداردها در مراکز رفاهی بین‌راهی به صورت جدی مورد بازرسی و نظارت کارشناسان استاندارد قرار گیرد.

در این جلسه مصطفی صحرایی، مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی گزارشی از عملکرد این اداره کل در سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.

به گفته وی در مدت یادشده، ۱۹۱ پروانه استاندارد در استان صادر شده و درآمدهای استاندارد ۵۴ درصد افزایش داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.