جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

وجیهه فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ارائه درخواست تطبیق مجوز توسط ۱۸۷۷ نفر در استان اصفهان، اظهار کرد: اسامی کودکستان‌های فعال و مورد تأیید آموزش و پرورش به تفکیک نواحی و مناطق در پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان برای بهره‌برداری شهروندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۲۲۰ نفر از مؤسسان در دور شایستگی‌های فردی و حرفه‌ای شرکت کرده که ۱۱۸۱ نفر در مرحله اول قبول و گواهی پایان دوره مهارت‌ها را دریافت کرده و در مرحله دوم ۶۱۹ نفر تا ۳۰ مهرماه فرصت شرکت در این دوره را دارند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: با توجه به آغاز فرایند تطبیق مجوز فعالیت، جلسه توجیهی روند بارگذاری ویژه کارشناسان مناطق و نواحی به‌صورت قطبی برگزار شد تا بتوانند پاسخگوی نیازهای مؤسسان در سراسر استان باشند.

وی تأکید کرد: کانال اطلاع‌رسانی ویژه تمام مؤسسان و مدیران کودکستان‌های استان اصفهان تشکیل شده تا مؤسسان و مدیران ایمن مراکز اخبار و اطلاعات موثق پیرامون کودکستان‌ها را از این بستر پیگیری کنند، چرا که اخبار منتشر شده از سایر منابع غیررسمی اعتبار ندارد.

فاضل خاطرنشان کرد: کودکستان‌هایی که مجوز از آموزش و پرورش ندارند، تا فراهم شدن بستر درخواست مجوز می‌توانند با مراجعه نمایندگان خود به معاونت آموزش ابتدایی مطابق با قوانین و ضوابط آموزش و پرورش فعالیت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.