شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعدازظهر امروز _سه‌شنبه دهم مرداد ماه_ در هوای گرم و سوزان شهر وارد فضای نمایشگاه اصفهان می‌شویم.تلاش و رفت و آمد دست‌اندرکاران دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری نه فقط خود آنها که کل فضا را گرما می‌بخشد. در آخرین ساعت‌های باقی مانده تا افتتاح نمایشگاه، همه در تلاش هستند تا تجهیز غرفه‌ها تکمیل شود.

هر چه به ساعت ۱۶ نزدیک‌تر می‌شویم رفت و آمدها بیشتر و فضا شلوغ تر می‌شود. انگار همه چیز برای افتتاحیه این رویداد آماده است. مراسم افتتاحیه امسال بیش از سال‌های دیگر رنگ و بوی تخصصی دارد و به نظر می‌رسد چهره‌ها بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان هستند.

با عبور از کنار غرفه مدیریت بهینه سازی، نگهداری و تعمیرات خدمات شهری شهرداری اصفهان ماکت پنل‌های خورشیدی توجه‌ها را بیشتر جلب می‌کند، رنگ قرمز و آتشین خودروهای آتش نشانی در غرفه دیگر برای نخستین بار گرمای مطلوب آتش را به گونه‌ای دیگر به نمایش گذاشته است.

حضور پرشور جوانان و نخبگان نشان از استقبال گرم آنها از این نمایشگاه را دارد و یکی از آنها می‌گوید «یکی از دلایل مهم حضور در این نمایشگاه دستیابی به جدیدترین و مهمترین دستاوردهای حوزه حمل و نقل است.»

بعد از کلی هیاهو و دورهمی‌های کوتاه چند دقیقه‌ای و حال و احوال‌های دوستانه با طنین‌انداز شدن سرود جمهوری اسلامی ایران در فضای سالن، مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان در شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی این کلان شهر آغاز می‌شود.

میثم احمدی، مجری برنامه پس از سلام و خوش‌آمدگویی به مهمانان با خواندن مرثیه‌ای از سید و سالار شهیدان حس و حال پر شور فضای نمایشگاه را دوچندان می‌کند.

آنچه در نخستین روز نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان گذشت

احمدرضا طحانیان، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در آئین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری به عنوان اولین سخنران پشت تریبون می‌رود و می‌گوید: بیش از ۹۰ شرکت در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری حضور دارند که نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰ درصد رشد داشته و این امر نشان می‌دهد این نمایشگاه به اهداف خود رسیده و توانسته است بیان کننده توانمندی‌ها باشد.

سید امیر سامع، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مراسم تصریح می‌کند: امروزه اداره شهرها به راهکار و اندیشه‌های جدیدی نیاز دارد که مدیریت شهری باید راهکارها، اندیشه‌ها و پاسخ‌های جدید را تقاضا کند تا بستر ارائه آن‌ها فراهم شود.

در ادامه برنامه، گروه سرود طه، این جمع مشتاق را به سرودی با مضمونی عاشقانه و معنوی از حسین (ع) و یارانش مهمان می‌کند.

مهدی بقایی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان در ادامه این مراسم هم می‌گوید: حدود ۱۲ سازمان شهرداری اصفهان در این نمایشگاه حضور دارد و سایر شرکت‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه، در حال فعالیت در حوزه خدمات شهری و حمل‌ونقل هستند.

آنچه در نخستین روز نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان گذشت

وی ادامه می‌دهد: مهمترین مزیت دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری نسبت به سال‌های گذشته حضور شرکت‌های دانش‌بینان است که این موضوع نگاه به آینده را نشان می‌دهد.

در حاشیه مراسم و قبل از افتتاح رسمی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی جامع مدیریت شهری با اجرای نمایشی با عنوان ” قاطی نکنید” با موضوع پسماند و لزوم تفکیک پسماندها، حضار به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به پیشواز مراسم روبان چینی رفتند.

در حاشیه این مراسم و پس از اجرای نمایش با موضوع تفکیک پسماندها، سید امیر سامع، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان می‌گوید: روزانه در این کلان شهر ۳۰۰ تن پسماند تولید می‌شود که حدود ۲۰۰ تن از آن پسماند خشک است و در صورتی که با پسماند تر قاطی نشود، استفاده بهینه‌ای می‌توان از آن داشت، این در حالی است که پسماندهای تر نیز به طور جداگانه دارای اهمیت بسیاری است.

آنچه در نخستین روز نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان گذشت

پس از آن روبان افتتاح دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان پس از تمسک به قرآن کریم توسط مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر و علی قاسم‌زاده، شهردار شهر زندگی همراه با طنین صدای صلوات حضار در سالن، چیده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.